Hlavní nabídka:
5.10.2015 Osobní vůz Bai
Čtyřosý rychlíkový vůz určený pro vnitrostátní provoz s maximální rychlostí do 120km/h byl vyráběn v období 1952-
Nádraží Praha Braník
Malé čtyřkolejové pražské nádraží, které si doposud zachovalo svou historickou část. Východní část zhlaví je umístěna pod jeden z oblouků legendárního "mostu inteligence".
Nádraží Praha Vršovice
Je napojeno na Depo Praha Vršovice, Nákladové a Seřaďovací nádraží, přiléhá k nyní již zrušeným Praha Vyšehrad a Praha Nusle, je napojeno 4 kolejemi k Praha Hlavní nádraží, 2 kolejemi k Praha Hostivař a 1 kolejí k Praha Smíchovské nádraží a Praha Krč.
Barkas B 1000
V roce 1956 byl postaven první prototyp v podobě dodávky. V roce 1961 začala sériová výroba pod označením Barkas B 1000. Pohonnou jednotkou byl tříválcový dvoutaktní motor Wartburg 312 o výkonu 42 koní. Nejvyšší rychlost činila 100 km/h.
Nádraží Veselí nad Lužnicí
Fotky krásného jihočeského nádraží, které se průběžně mění v normované EU nádraží.